WYCIECZKA KLASY VI SP DO PORONINA

W dniu 9 maja 2016r. o godz. 23.50 wyjechaliśmy autokarem do Poronina, na czterodniową wycieczkę. Grupa liczyła 28 uczestników, w tym pięcioro rodziców, panie: Małgorzata Roman, Renata Romanowska, Nina Rakowska i panowie: Huberta Roman, Mariusza Zdunek oraz pozostali i najważniejsi uczestnicy, to dwudziestu jeden uczniów:

1. DĄBROWSKA ALEKSANDRA
19. URBAŃSKA WIKTORIA
20. ZDUNEK KRZYSZTOF
21. KRĘŹLEWICZ ŁUKASZ

Nad grupą opiekę sprawowały - organizator wyjazdu pani Beata Palewska oraz nauczyciel geografii Gabriela Bilińska.

Głównym celem wyprawy w góry było obcowanie z pięknem Narodowego Parku Tatrzańskiego, ale ważne też było poznanie kultury i folkloru regionu - Zakopane.

Przewędrowaliśmy ok. 96 km, a pokonaliśmy trasy na Morskie Oko, Dolinę Chochołowską oraz Dolinę Kościeliską, gdzie "wdrapaliśmy się" wszyscy bez wyjątku do Jaskini Mroźnej. Nagrodę po pokonaniu każdej wyznaczonej trasy skrupulatnie, co do okruszka zjadaliśmy, a była nią gorąca szarlotka z polewą z borówek.

Gubałówka również okazała nam względy, bo przywitała słoneczną promenadą tego, co może być najpiękniejsze tj. szczytów górskich skąpanych w postrzępionych chmurach - dech zapierało w piersiach, dlatego wyciągiem krzesełkowym wracaliśmy w dół, aby móc napawać się niepowtarzalnym widokiem i niejako przy okazji zwalczać strach bycia wysoko, tylko na ławeczce zawieszonej w chmurach.

Integrowaliśmy się wszyscy, wspierając nie tylko kijkami na trasie, ale i dobrym słowem, a często silnym ramieniem wspieraliśmy najsłabszych.

Krupówki i kolorowe stoiska również pokochaliśmy, bo sprawiły nam ogromną przyjemność zakupy!

Wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni, bo dla wielu uczestników wycieczki był to pierwszy kontakt z górami - zapewnili, że jeszcze do nich wrócą.

organizator i wychowawca klasyVI Beata Palewska

Zespół Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
ul. Ciechanowska 15, 09-120 Nowe Miasto, tel.: 23 661 40 09, e-mail: szkola_nowe_miasto@wp.pl
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie cookies. W dowolnej chwili możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies.